FAQ

Najczęściej zadawane pytania:

 

1. Jak mogę zrobić zwrot zamówienia?

Aby dokonać zwrotu należy odesłać przesyłkę na adres:

Szyk i Styl Przemysław Szyszka

ul. Tetmajera 5/44

96-100 Skierniewice

Do paczki należy dołączyć formularz zwrotu, który jest dostępny w zakładce regulamin (na dole) bądź napisać odręcznie. 

 

2. Czy można odesłać przez wygodne zwroty?

Tak. Dla Państwa wygody mamy uruchomione na stronie wygodne zwroty.

Link do nich znajdą Państwo w zakładce zwroty i reklamacje.

https://wygodnezwroty.pl/szykistyl?_campaign=merchant;banner;szykistyl

 

3. W jaki sposób mogę odesłać zwrot?

Paczkę ze zwrotem prosimy nadawać za pośrednictwem InPost / DPD. Prosimy unikać nadawania przesyłki Pocztą Polską, ze względu na częste przypadki zgubienia lub dostarczenia niekompletnej paczki.

 

4. Ile czasu trwa zwrot?

Na zwrot mamy 14 dni od dnia odebrania przez nas przesyłki.

Zazwyczaj jest to kwestia kilku dni . Przy czym "w gorących" okresach może to potrwać trochę dłużej.

 

5. W jaki sposób otrzymam zwrot pieniędzy?

Zgodnie z polskim prawem pieniądze są zwrócone tą sama metodą, jaka była wybrana przy zamówieniu. Czyli w sytuacji, gdy zamówienie było zrealizowane przez bramkę płatniczą Autopay w ten sam sposób otrzymują Państwo zwrot, w przypadku Paypo zwrot jest zgłaszany bezpośrednio do nich i oni go rozliczają.

Przy zamówieniach za pobraniem konieczne jest podanie nr konta wraz z danymi do przelewu. W przeciwnym wypadku zwrot środków nie będzie możliwy. 

 

6. Czy mamy sklep stacjonarny?

Nie, jesteśmy na ten moment wyłącznie sklepem internetowym.

 

7. Czy mogę wymienić rozmiar?

Tak. Oczywiście macie Państwo taką możliwość. Ze względów praktycznych oraz skrócenia czasu oczekiwania rekomendujemy zrobić zwrot zamówienia i złożenie nowego w odpowiednim rozmiarze.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl